مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد همدان امسال برای نخستین بار جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار برگزاری نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد همدان اظهار داشت: این جشنواره اردیبهشت ماه امسال در دو رشته نوازندگی و آثار پژوهشی برگزار می‌شود.


سیدحسین جعفری با تأکید بر اینکه شرکت در جشنواره برای دانشجویان همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آزاد است، خاطرنشان کرد: رشته نوازندگی شامل چهار بخش سازهای مضرابی، سازهای کششی، سازهای بادی و سازهای کوبه‌ای است و شرکت‌کنندگان باید آثار تصویری خود را به شکل مجزا در هر رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی استعدادیابی، استعدادسنجی و تشویق دانشجویان هنرمند را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: در رشته پژوهش نیز همه آثار باید از شکل و فرم مقالات علمی و پژوهشی تبعیت کنند.

رئیس علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: این مرکز در استان همدان تنها مرکز است که به شکل آکادمیک رشته موسیقی را آموزش می‌دهد.

جعفری خاطرنشان کرد: تا پیش از این رشته موسیقی فقط در مقطع کاردانی در این مرکز تدریس می‌شد اما از این ترم، مقطع کارشناسی موسیقی نیز به رشته‌های مرکز اضافه شده است.

نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان ١٩ و ٢٠ اردیبهشت ماه امسال در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز ٨ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار