رييس اداره تبليغات اسلامي دزفول گفت: 40 مسجد براي برگزاري آيين معنوي اعتكاف در اين شهرستان آماده سازی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرتضي بيگدلي بیان داشت: به منظور بهره مندي آحاد مردم از اين آيين معنوي 20 مسجد در حوزه شهري و 20 مسجد نيز در شهرهاي اقماري و مناطق روستايي دزفول به برگزاري آيين اعتكاف اختصاص يافته اند.

وي خاطرنشان کرد: در صورت استقبال مردم مومن از آيين معنوي اعتكاف بيش از ظرفيت اين مساجد، 2 مسجد امام حسين (ع) در كوي مهاجرين و كوثر در حوزه شهري دزفول نيز پيش بيني شده اند.

حجت الاسلام بيگدلي افزود: 12 مسجد براي خواهران و 28 مسجد نيز براي برادران در نظر گرفته شده ضمن اينكه در 5 مسجد در فضاهاي مجزا امكان برگزاري آيين معنوي اعتكاف براي خواهران و برادران فراهم شده است.

رييس اداره تبليغات اسلامي دزفول تعداد شركت كنندگان در آيين معنوي اعتكاف سال گذشته در دزفول را 4 هزار و 200 نفر اعلام كرد و اذعان داشت: پيش بيني مي شود امسال تعداد بيش تري در اين آيين شركت نمایند.

این مقام مسئول حداقل هزينه هر نفر براي شركت در آيين معنوي اعتكاف در مدت 3 روز را 400 هزار ريال عنوان كرد و گفت: از آنجا كه برخي خانواده ها توان پرداخت اين مبلغ را ندارند از افراد خير درخواست مي شود با كمك هاي نقدي مومنان را براي شركت در اين آيين معنوي ياري كنند
حجت الاسلام بيگدلي تشكيل حلقه هاي معرفتي براي معتكفان و نيز مداحي، ادعيه خواني، برپايي نماز و سخنراني را از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده در ايام البيض در شهرستان دزفول عنوان كرد.

علاقمندان براي شركت در اين آيين معنوي مي توانند از طريق اينترنتي و به صورت حضوري در مساجد ثبت نام نمایند.

آيين معنوي اعتكاف از 13 رجب (دوم ارديبهشت ماه 95 ) مصادف با سالروز ولادت حضرت علي (ع) آغاز می شود و 3 شبانه روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.