ارومیه؛

"بوکسور آذربایجان غربی" به اردوی تیم ملی دعوت شد

دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی از دعوت هادی ماکویی به مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان کشور جهت حضور در رقابتهای انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد آبی در این خصوص گفت: هادی ماکویی پیش از این به علت آسیب دیدگی نتوانست تیم ملی را در مسابقات انتخابی المپیک که از چهارم فروردین ماه جاری در شهر کیانان چین برگزار شد، همراهی کند، ولی هم اکنون آمادگی بالایی برای حضوری دوباره در جمع ملی پوشان را دارد.

وی اظهار کرد: تیم ملی ایران پس از ناکامی در چین این بار قصد دارد تا خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در سطح جهان که از 18 تا 30 خرداد ماه امسال در شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود، آماده می کند.

دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 13 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و مقرر شده است تیم ملی بوکس ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود اردیهبشت ماه امسال در تورنمت بین المللی قزاقستان نیز شرکت کند.

آبی گفت: یونس حسن پور یکی دیگر از ملی پوشان استان در عین شایستگی به علت آسیب دیدگی و دور ماندن از تمرینات نتوانست جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور را کسب کند.

بر اساس اعلام فدراسیون بوکس ایران، سجاد محمدپور و پویا ناوی در وزن 52 کیلوگرم، فروتن گل آرا در وزن 60 کیلوگرم، هادی ماکویی و اسماعیل ارمشی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده و امین قاسمی پور در وزن 69 کیلوگرم، سجاد محرابی، مسعود خزایی و سیاوش امیدی در وزن 75 کیلوگرم و سالار غلامی، رضا مرادخانی و محمد شوریان در وزن 91 کیلوگرم 13 بوکسور دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس با حضور 13 بوکسور از 25 فروردین ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.

تیم ملی بوکس ایران در نخستین روزهای فروردین ماه در مسابقات انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا که به میزبانی چین برگزار شد، حضور یافت و از کسب سهمیه بازماند.

ماکویی یکی از ورزشکاران با استعداد و نخبه بوکس ارومیه است که مدت هشت سال در این رشته فعالیت دارد و در نخستین حضورش در رقابتهای برون مرزی در کشور فیلیپین مقام پنجم مسابقات نوجوانان آسیا را به خود اختصاص داد.

این ورزشکار ملی پوش، تجربه حضور در رقابتهای بوکس قهرمانی جوانان 2014 جهان در صوفیه بلغارستان را نیز دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.