ارومیه؛

میزبانی اردوهای تیم ملی را برای استفاده از تجربیات ملی پوشان برعهده می گیریم

میزبانی اردوهای تیم ملی را برای استفاده از تجربیات ملی پوشان برعهده می گیریم

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛دکتر عبداله چمن گلی ,مدیرکل ورزش وجوانان استان در حاشیه دیدار از اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور در ارومیه اظهار کرد:ورزش طبعات مثبت و منفی زیادی دارد , این اردو های تیم ملی که میزبانی آن را برعهده گرفتیم با دید مثبت و استفاده از تجربیات آنها توسط ورزشکاران استان همراه است.

وی با بیان اینکه از قدیم آذربایجان غربی در رشته وزنه برداری سرآمد بوده و اولین مدال المپیک توسط مرحوم جعفر سلماسی در رشته وزنه برداری کسب شد ادامه داد: زیرساخت مناسب در این رشته باعث شده در حال حاضر ما چندین نفر در تیم ملی جوانان,نونهالان و بزرگسالان داشته باشیم.

چمن گلی افزود: در حال حاضر اردوی یک ماهه تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور در ارومیه برگزار می شود که در کنار آنها وزنه برداران نونهال و نوجوان با استعداد استان ما به تمرین می پردازند تا با انگیزه گرفتن از آنها در آینهد بتوانیم شاهد حضور آنها در تیم ملی باشیم.

وی در پایان اظهار نمود: آینده روشنی برای وزنه برداری استان متصور هستیم و با حمایت های همه جانبه سعی داریم در کشور وزنه برداری استان از جایگاه اصلی خود دفاع کند.

گفتنی است اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان از 16 فروردین تا 10 اردیبهشت در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.