9 قطعه اشیاء عتیقه تقلبی از دو قاچاقچی آثار باستانی در شهرستان مانه و سملقان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تهدید از سوی افرادی ناشناس ، بلافاصله ماموران شهرستان مانه و سملقان در محل حاضر شدند .

شاکی این پرونده با مراجعه به مامورین عنوان کرد: چهارنفر با خودروی پژو 206 به وی مراجعه و با تهدید خواستار آدرس برادرزاده اش شده اند .

سرهنگ علی حسین رختیانی با بیان اینکه متهمان از برادرزاده شاکی تعدادی عتیقه به مبلغ 200 میلیون ریال خریداری کردند ، اظهار داشت: متهان پس از مدتی به تقلبی بودن اشیاء عتیقه مشکوک شده و جهت بازپس گرفتن مبلغ پرداخت از فروشنده به دنبال آدرس وی بودند که در دام پلیس گرفتار شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان افزود: ماموران در بازرسی خودروی متهمین تعداد 9 قطعه اشیاء عتیقه تقلبی کشف کردند .

وی با اشاره به اینکه عتیقه های تقلبی کشف شده شامل هشت قطعه سکه و یک مجسمه است ، تصریح کرد: دو نفر از متهمین قبل از رسیدن ماموران متواری و دو نفر دیگر دستگیر شدند .

سرهنگ رختیانی خاطر نشان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان ضمن تشکر از تعامل و همکاری مردم با پلیس از آنان خواست در صورت کسب هرگونه خبر مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه و سرمایه های ملی ، از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، کشف ، اشیا ، عتیقه ، تقلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.