مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش هنرجویان دختر آموزش و پرورش ناحیه دو در گالری شهید آتشی پارک مطهری افتتاح شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید قوام رضا میر حسینی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش تجلی حیات آموزش در عمل است.

وی آشنایی دانش آموزان، خانواده ها و مردم با رشته های فنی و حرفه ای و هدایت دانش آموزان به سمت این رشته ها را از مهمترین اهداف این نمایشگاه دانست.

میرحسینی از تراکم دانش آموزان در رشته علوم تجربی به عنوان یک معضل نام برد و افزود: هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه و کار دانش ضروری است.

وی از برپایی نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه و کاردانش هنرجویان پسر آموزش و پرورش ناحیه دو از 28 فروردین تا 2اردیبهشت جاری در هنرستان حاج اصغر اسماعیلیان نیز خبر داد.

گفتنی است: نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش هنرجویان دختر آموزش و پرورش ناحیه دو تا بیست و هفتم فروردین فعال است وبازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمایشگاه ، مهارت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار