پیگیری مطالبات مردمی و واحد های تولیدی و صنعتی از برنامه های اساسی این سفر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان،، فرماندار سمنان در جلسه هم اندیشی با فعالان بخش های تولیدی تعاونی ها ،اتحادیه ها و تشکل های کارگری شهرستان سمنان در راستای بسترسازی و مشارکت مردمی در مراسم استقبال سفر کاروان تدبیر و امید افزود : مردم  استان با حضور پرشور خود در مراسم استقبال  وحدت و همدلی با مسئولین نظام را یه رخ جهانیان خواهند کشاند.
سید عباس دانایی با اشاره به نقش کارگران در توسعه ایران اسلامی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید همواره در توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و تولید بوده و در این زمینه بستر همکاری های  لازم را با کشورهای جهان در دستور کار دارد.
فرماندارشهرستان سمنان با اشاره به نزدیک بودن سفر ریاست جمهور به استان سمنان ،این سفر را سرمایه ای ارزشمند برای نظام  درراستای اعتلای عزت و اقتدار ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: دشمنان نظام استقبال مردم استان را از فرزند استان بطور کامل رصد خواهند کرد و برنامه های تخریبی و حملات همیشگی خود را بر همین مبنا قرار داده اند.
دانایی با اعلام قریب الوقوع بودن سفر کاروان تدبیر و امید به استان بیشترین هدف این سفر را دیدار دکتر روحانی با هم استانی ها اعلام کرد و ادامه داد: پیگیری مطالبات مردمی و واحد های تولیدی و صنعتی از برنامه های اساسی این سفر خواهد بود.
فرماندار شهرستان سمنان در خصوص ثبت نظرات و درخواستهای مردمی از طریق سامانه 111 ارتباط بین دولت و ملت  در ایام سفر رییس جمهوری گفت: این سامانه در روز قبل و بعد از سفر آماده ثبت مطالبات و نامه های مردمی است.
 مدیرکل اداره کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف با اهداء خون شهدا و امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است گفت :تعاونی ها و تولیدکنندگان در اسقبال پرشور و حمایت از سیاستهای دولت تدبیر و امید کمک به اجرای برنامه های دولت در سال جدید در مراسم استقبال از رئیس جمهوری نقش خود را به صورت کامل ایفا خواهند کرد .
 وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سال 94 از آمادگی زیرساخت های لازم در جهت توسعه استان در سال 95 خبر داد و گفت: با وحدت و تعامل در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت در بخش های اقتصادی و صنعتی  در سطح استان خواهیم بود.
پایان پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.