خوزستان؛

معرفی نفرات برتر یادمان ملی عشق و ایمان

نفرات برتر یادمان ملی عشق و ایمان ویژه پیاده روی اربعین حسینی با برگزاری مراسمی در اهواز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از خوزستان ؛رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری خوزستان گفت: هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان، كربلا را به عنوان مقصد خودشان قرار می دهند تا علاقه، ارادت و بیعت خود را با امام حسین (ع) اعلام كنند.

 مهدی مكارمی  افزود:اربعین حسینی آغاز پیام عاشورا و انقلاب حسینی است و پیاده روی اربعین تجلی اتحاد و همبستگی شیعیان جهان برای دفاع از مظلومان جهان است.

وی گفت: این سازمان تصمیم گرفت تا به منظور مستندسازی جلوه های حضور و ثبت صحنه های زیبا، یادمان ملی عشق و ایمان را به صورت ملی برگزار كند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اهواز افزود: بعد از پخش فراخوان افراد بسیاری از سراسر كشور برای حضور در یادمان نزدیك به ۴۰۰ اثر را ارسال كردند. 

این یادمان با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی، ‌ حفظ آیئن های مذهبی و همچنین ثبت لحظات پرشور عزاداری و سنت های حسینی برگزار شد.

این یادمان در سه بخش با محوریت های مبتدی شامل تلفن همراه و دوربین های كامپكت و خانگی، حرفه ای شال دوربین های دیجیتال و آنالوگ و مطبوعاتی شامل عكس، فیلم، خبر و گزارش نویسی برگزار شد .

حمید فروتن از تهران، ‌ علی تیموری از مشهد، جواد پرست از مشهد و محمد آهنگر از اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم بخش حرفه ای عكس را به دست آوردند.  

محمدحسین شریف نیا از اهواز، ‌ امیر حیدری از اهواز و مجید پناهی از زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم بخش فیلم حرفه ای را كسب كردند.  

منصور زیلایی از اهواز، مهدی پیرخندان از گیلان، جواد استكی از اصفهان و زینب هدایتی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا چهارم بخش فیلم آماتور را به دست آوردند.

حامد ملحانی از اهواز، معصومه علی پور از گیلان و قربانعلی هاتف وحید از گیلان به ترتیب مقام های دوم تا چهارم بخش گزارش این یادمان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: برتر ، انقلاب ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.