طی آئینی مراسم تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی در حوزه جوانان و ورزشکاران در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،در این مراسم از6 نفر از مولفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی در حوزه جوانان و ورزشکاران استان با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که نشان دهنده رشد و توسعه یک کشور است،کتاب نوشتن و کتاب خواندن می باشد.

فرامرز کیانی زاده افزود: ما با تلاش و عشق و علاقه، سال‌های 93 و 94 را علی رغم مشکلات شدید مالی پشت سر گذاشتیم و در تمام شاخص های ارزیابی که از سوی وزارت در نظر گرفته شده بود،رشد و پیشرفت داشتیم و در ادامه برای  سال 95 نیاز به اعتبار داریم.

کیانی زاده خاطرنشان کرد: در سال 95 به طور جد در حال پیگیری اجرا شدن  ماده 53 هستیم که بر طبق آن ادارات، ارگان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند یک درصد از اعتبارات خود را صرف ورزش کنند.با اجرایی شدن این ماده بسیاری از مشکلات ورزش و جوانان استان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد:از این یک درصد،قرار است 40 درصد خرج ورزش کارکنان دستگاه‌ها اعم از ورزش قهرمانی، همگانی و حوزه‌های جوانان و فرهنگی شود و بر همین اساس مولفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی می توانند از این بخش کمک بگیرند.



انتهای پیام/ی
برچسب ها: تجلیل ، ورزشکار ، فرهنگی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.