ارشد نظامی آجا در منطقه شمال ‌شرق از برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان رضوی خبرداد.

اعلام ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته ارتش در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی افزود: این برنامه‌ها از تاریخ 23 تا 29 فروردین برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رژه روز ارتش، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، غبار روبی مزار شهدای والامقام، سخنرانی فرماندهان ارتش در مراسم نماز جمعه و غیره اشاره کرد.

وی با اشاره به سخنرانی استاندار خراسان رضوی در روز 29فروردین تصریح کرد: رژه 29 فروردین همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار و این مراسم در مشهد از ساعت 8:30 در میدان 15 خرداد آغاز می‌شود .

جهانشاهی تصریح کرد: در این روز رژه یگان‌های مختلف ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اعم از زمینی، هوایی، دریایی، پدافند، تکاوری، یگان ویژه، سواره، پیاده، موتوری و غیره را شاهد خواهیم بود و در این روز بار دیگر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران به نمایش در می‌آید و بی‌شک این اقتدار سبب آرامش خاطر مردم و ترس و نگرانی دشمنان می‌شود.

وی تأکید کرد: : 29 فروردین فرصتی برای بازنگری در رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در صیانت از مرزهای میهن اسلامی و یادمان شهدا نمایش اقتدار دفاعی کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق گفت: امام خمینی(ره) در روز 28 فروردین ‌ماه سال 1358 فرمان دادند تا ارتش با ساز و برگ نظامی در مقابل چشمان مردم به رژه بپردازد و این فرمان ایشان اجابت شد و روز 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.