نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: دوستی امام علی(ع) لازمه‌اش مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقی است.

دوستی امام علی(ع) لازمه‌اش مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: فساد اقتصادی و اخلاقی در جامعه نقطه و سنگر جنگ با علی(ع) و مقابله با آن حضرت است، عنصری نمی‌تواند به فساد اقتصادی و اخلاقی آلوده باشد و در عین حال ادعای عشق امیرالمومنین(ع) کند.

وی با تاکید بر اینکه دوستی علی(ع) لازمه‌اش مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقی است، افزود: این‌ها با هم رابطه دوسویه دارند و هر کدام علت و معلول یکدیگر هستند، انسان‌هایی که به دنبال فساد اقتصادی هستند در نهایت به دنبال عیاشی و تولید فساد اخلاقی هستند و مولد فساد اخلاقی هستند، عده‌ای نیز با مفاسد اخلاقی به دنبال پول و تجمل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه این‌ها بی‌حجابی است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اخلاق از اینجا فاسد می‌شود که حوزه غریزه جنسی جامعه گسترش یابد و کلیدواژه این هم بی‌حجابی است و کلیدواژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است که البته عنوان آن حجاب اجباری نیست.

وی گفت: برخی برای اینکه یک قشر بی مذهب را دنبال خود داشته باشند، از فساد حمایت می‌کنند، اگر دزد و آدمکش را گرفتند دخالت در زندگی عمومی مردم است، نمی‌توانید معیشت مردم را مدیریت کنید، در عرصه فرهنگ ضربه می‌زنید و به این وسیله می‌خواهید خلاء خود را جبران کنید؟
 
امام جمعه مشهد ادامه داد: قانون امر به معروف تصویب شد و حاضر نشدید این قانون را ابلاغ کنید. رئیس مجلس آن را ابلاغ کرد، اجرای این قانون رسالت نیروی انتظامی است و این نیازمند ابزار و آئین نامه است و بعد برخی مانع اجرای این قانون می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به قرارداد با شرکت مدلینگ ایتالیایی اظهار داشت:چرا از یک بلد کفر می خواهید  لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعاً فکر نداریم؟

مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباسِ اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.