مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۱۷۶خانواده دارای حداقل دو معلول در استان زنجان شناسایی شده و صاحب خانه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛احمد حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اشاره به شناسایی خانواده‌های دارای حداقل دو معلول در استان زنجان افزود: ۶۹ خانواده در روستا و ۱۰۷ خانواده در شهرهای استان که دارای حداقل دو معلول هستند شناسایی‌شده اند و صاحب‌خانه می‌شوند.

وی به تسهیلاتداده شده به خانواده‌های دارای حداقل دو معلول اشاره کرد و یادآور شد: وام های بلاعوض و کم بهره به این قشر داده می شود که این تسهیلات را بنیاد مستضعفان،بهزیستی و حساب 100بنیاد مسکن متقبل می شوند.

حاجی‌زاده با اشارهبه‌حساب ۱۰۰امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبیان کرد: این حساب به‌فرمان امام (ره) برای رسیدگی به مسکن نیازمندان و محرومان جامعه در سال ۵۸ تأسیس‌شده است.

حاجی زاده اضافه کرد: در سال نودو چهار،92واحد مسکن محرومان که نیازمند مسکن بودند شناسایی‌شده و به این نوع از خانواده‌ها ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۵ میلیون وام کم‌بهره داده‌شدو همچنین ۱۰ خانوار که مسکن نامناسب داشتند شناسایی و دو میلیون تومان وام بلاعوض به آن‌ها اختصاص داده شد.

وی با ابراز اینکه خوشبختانه اعتبارات خوبی در این طرح به این خانواده‌ها تعلق می‌گیرد،یادآور شد: این طرح برای معلولان تحت پوشش بهزیستی است و نهادهای ذی‌ربط همکاری لازم را در ساخت مسکن داشته باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.