شهردار منطقه 7 تهران از احتمال حذف خط BRT خیابان مطهری ـ بهشتی خبر داد.

یک خط BRT در تهران جمع می‌شود
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید طلوعی شهردار منطقه 7 با اشاره به کمبودهای موجود در این منطقه تأکید کرد: در رابطه با فضاهای سبز، فضاهای ورزشی و فرهنگی منطقه با فقر مواجه بوده و باید در این رابطه اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد.
 
وی گفت: به دلیل مرکزی بودن منطقه شاهد مشکلات متعددی برای ساکنان آن هستیم و این مشکلات تنها با همکاری شورا یاری و شهرداری برطرف می شود.
 
اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با اشاره به برخی مشکلات منطقه 7 گفت: باید از اراضی موجود در این منطقه به منظور ایجاد فضای سبز استفاده شود و در این ارتباط نیاز است که بودجه های قابل توجهی نیز به منطقه تخصیص یابد.  
 
دوستی در ادامه با انتقاد از راه اندازی خط BRT در محدوده خیابان مطهری و بهشتی عنوان کرد: زمانی که راه اندازی این خط BRT در کمیسیون عمران شورای شهر تهران مطرح بود مسئولان شهرداری قول دادند که این خط BRT به صورت آزمایشی راه اندازی شود.
 
وی تاکید کرد: این خط BRT سبب افزایش بار ترافیکی در محدوده بهشتی و مطهری شده و جمع آوری آن باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
راه اندازی brt فکر جوبی بود ولی در بعضی مناطق تهران بسترش نیست وبا باریک کردن اتوبان جاه های پرتردد باعث ترافیک بیشتر میشه واین چیزی نیست جز هدر دادن سرمایه ملی