نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به كمبود ايستگاه هاي آتش نشاني در سطح شهر مي توان زمين يك ايستگاه را فروخت و از محل فروش آن سه تا چهار ايستگاه در ساير نقاط شهر ايجاد كرد.

کمبود ایستگاه های آتش نشانی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، كمال سرويها امروز در جلسه شوراي اسلامي شهر مشهد در جريان بررسي لايحه شهرداري مبني بر فروش يك ايستگاه آتش نشاني در بولوار دانشجو اظهار کرد: اكنون 45 ايستگاه آتش نشاني در شهر مشهد فعال است و تا رسيدن به استانداردهاي مورد نظر 60 ايستگاه ديگر بايد ايجاد شود.
وي افزود: با توجه به كمبود ايستگاه هاي آتش نشاني در سطح شهر مي توان زمين يك ايستگاه را كه در  بلوار دانشجو واقع شده فروخت و از محل فروش آن سه تا چهار ايستگاه در ساير نقاط شهر ايجاد كرد.
سرويها ادامه داد: كمبود ايستگاه آتش نشاني واضح و آشكار است و نبايد درآمد ناشي از فروش ايستگاه آتش نشاني در ديگر طرح هاي شهرداري هزينه شود.
اين در حالي است كه شهردار مشهد در اين نشست گفت: در حال حاضر نيازي به ايجاد ايستگاه جديد آتش نشاني در سطح شهر مشهد وجود ندارد.
سيدصولت مرتضوي، ارزش زمين و پروانه ايستگاه آتش نشاني در بولوار دانشجو را حدود 310 ميليارد ريال عنوان و بيان كرد: با توجه به اينكه امسال به نام اقتصاد مقاومتي نام گرفته براي خروج از ركود مي توان درآمد ناشي از فروش اين زمين را در ساير حوزه هاي مورد نياز هزينه كرد.
وي ادامه داد: سازمان آتش نشاني مي تواند از سوله هاي بحران در سطح شهر براي ايجاد ايستگاه استفاده كند و دليل ندارد درآمد ناشي از فروش اين زمين، صرفا در آتش نشاني هزينه شود.
در پايان با راي اعضاي شوراي اسلامي شهر مشهد اين لايحه براي بررسي هاي بيشتر به كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر برگشت داده شد.

انتهای پیام/



 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.