مرتجی:

با عملکرد خوب ملی پوشان به آینده هندبال امیدوار شدیم

سرمربی تیم منیزیم فردوس گفت:با وجود تمام مشکلات از عملکرد ملی پوشان راضی هستیم.

شهرداد مرتجی سرمربی تیم منیزیم فردوس در خصوص عملکرد مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی هندبال کشورمان با غیبت بازیکنان اصلی از جمله ل‍‍‍‍‍‍‍ژیونرها و آسیب دیده ها در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک شرکت کرد، شاید اگر برادران استکی، موسوی، بربط، ابویی و دیگر بازیکنان آسیب دیده در این رقابت ها حضور داشتند، با تفاضل گل کمتر به نتایج بهتری مقابل تیم های سبک هندبال جهان می رسیدیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی به دلیل افت بدنی وخستگی نتوانستند بازی  تاثیرگذاری از خود نشان دهند، اگر سایر بازیکنان حضور داشتند شاید به این شکل باخت را تجربه نمی کردیم، عرفان ابزار زیادی نداشت و تیمش به لحاظ تاکتیکی و قوای جسمانی دچار مشکل شد.

دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان در ادامه گفت: به عقیده من ،با تمام این مشکلات و به کار گرفتن بازیکنان جوان، شاگردان عرفان باز هم عملکرد خوبی داشته و تعداد گل های زده شده در این رقابت ها به تیم های مطرح جهان، قابل تحسین است.

امیدوارم در آینده با کمتر شدن اشتباهات در دفاع و ضدحمله ها، بتوانیم شاهد پیشرفت و رشد هندبال در سطح جهانی باشیم، در مجموع با عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان به آینده هندبال امیدوارتر شدیم. 

مرتجی تصریح کرد: تیم ملی هندبال ایران زمانی دوست داشت در سطح آسیایی با تیم های کره و کویت تفاضل گل کمتری داشته باشد، حال این امر محقق شده و با درخشش هندبال کشورمان در سطح بین المللی مقابل تیم های قدرتمند جهان حرفی برای گفتن داریم.

قطعا با برنامه ریزی های هدفمند، چند ساله و کسب تجربه بازی بیشتر در رقابت های برون مرزی، هندبال ایران در آینده ای نه چندان دوربه عنوان های چشمگیری دست می یابد. 

در پایان به دلیل برگزاری اردوهای خوب آمادگی داخلی و برون مرزی و زحمات چند ماهه از فدراسیون، کادر فنی و تک تک بازیکنان تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم این بازیکنان جوان پشتوانه خوبی برای آینده هندبال ایران باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار