مرتجی: تیم ملی هندبال در بازی نخست هماهنگ نبود/ مشکلی در رویارویی با لبنان نداریم

سرمربی تیم منیزیم فردوس گفت: تیم ملی هندبال ایران در بازی نخست ناهماهنگ بود اما در بازی مقابل لبنان مشکلی نخواهیم داشت.

مرتجی: تیم ملی هندبال در بازی نخست هماهنگ نبود/ مشکلی در رویارویی با لبنان نداریم
شهرداد مرتجی در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال مقابل عربستان در گفتگو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی هندبال کشورمان در مقابل عربستان در اولین دیدار خود یکدست عمل کرد اما متاسفانه به علت نداشتن هماهنگی تیمی  در منطقه دفاعی به این نتیجه دست یافت و بازی را واگذار کرد.

وی افزود: ما در دفاع عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم ابتدا سرمربی تیم ملی در نیمه اول از دفاع 0-6 استفاده کرد و پس از آن از دفاع 1-5 در آن مرحله از بازی که علیرضا موسوی در دفاع 3 و مهرداد صمصامی در دفاع 2 حضور داشتند. در حمله  افشین صادقی و پویا نوروزی نژاد تمام تلاش خود را کردند اما به لحاظ تاکتیکی در دفاع مشکل ایجاد شد.

سرمربی تیم منیزیم در ادامه در خصوص سرمربی تیم ملی اظهار کرد: فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی کشورمان کمی در آنالیز تیمی دچار مشکل شد چرا که تیم عربستان با وجود سرمربی و چند بازیکن جدید تفکرات جدیدی هم به تیم اضافه شد. سعید برخورداری دروازه‌بان تیم در نیمه اول خوب کار کرد اما در نیمه دوم به علت ضعف دفاعی تیم دچار مشکل شد. عرفان اگر در تعویض دروازه‌بانان دقت بیشتری داشت شاید عملکرد بهتری داشتیم.

وی درباره تیم لبنان گفت: با توجه به اختلاف سنگین مقابل تیم میزبان و نتیجه 41 بر 18 متحمل شدن شکست سنگین، معتقدم مشکل خاصی برای بازی فردا مقابل لبنان وجود نداشته باشد. امیدوارم با وجود شکست در بازی اول، روحیه از دست رفته به تیم بازگردد و بتوانیم با چیدمان خوب تیمی و تفکرات سرمربی سد محکمی مقابل چین و بحرین باشیم. بحرین نیز یکی از حریفان جدی ایران در این دوره مسابقات بعد از تیم چند ملیتی قطر است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره غیبت لژیونرها در تیم ملی ایران گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های چند ساله بازدهی خوب روی لژیونرها، حضور آنها برای تیم ملی بسیار حائز اهمیت است. در این باره نمی‌توانم زیاد اظهار نظر داشته باشم چرا که دلیل غیبت آنها را در تیم ملی نمی‌دانم و فقط در حد شایعه شنیده‌ام.

امیدوارم مسئولان هندبال پس از بازگشت و سپری شدن مسابقات قهرمانی آسیا جلساتی برگزار کرده و با حضور لژیونرها مساله را بیشتر شفاف سازی نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار