عضو هیئت مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور صبحت های وزیر نفت درباره ی تخلف جایگاه داران عرضه ی سوخت مبنی بر هوا فروشی و تخلف جایگاه داران را غیرکارشناسی دانست.

هوافروشی و تخلف جایگاه داران سخنی غیر کارشناسی از وزیر نفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رضا یعقوبی در جمع خبرنگاران با انتقاد از سخنان وزیر، این صبحت ها را غیرفنی اعلام کرد و گفت: وزیر نفت با اظهار نظری غیرکارشناسی در خصوص فروش هوا و تخلف جایگاه داران سوخت موجب زیر سوال رفتن تمام زحمات آنها در ایام عید شده است.

وی با اشاره به اینکه  هر تلمبه بیش از ۱۶ پلمب با نشانه ی شرکت ملی پخش دارد افزود: تمامی قطعات حساس تلمبه نیز با نظارت شرکت پخش است که با کوچکترین نشتی، سیستم  نصب شده نشت یاب تمام خط را غیر فعال می کند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران استان قزوین بیان کرد: سخنان وزیر درباره ی تخلف فروش هوا در حالی مطرح شده است که به دلیل حساسیت های زیاد نمی توان در بنزین دخل و تصرفی داشت.

عضو هیئت مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور همچنین افزود: کارتهای سوخت حداکثر تا ۶۰ لیتر را محاسبه می کند که اعلام  وزیر مبنی بر سوخت گیری ۸۰ لیتری در یک نوبت هم غیر واقعی است.

وی اضافه کرد: صبحت در مورد وجود هوا در مخازن سوخت برای کم فروشی پشتوانه کارشناسی ندارد.

وی همچنین زندانی بودن 400 مدیرجایگاه دار سوخت را تکذیب کرد و گفت :حتی یک مورد پرونده تخلف مربوط به کم فروشی و یا ادعای تزریق هوا و گازوئیل در کشور ثبت نشده است.

یعقوبی همچنین به بازرسی های جایگاه ها به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی اشاره وبیان کرد: با بازرسی های معتددی که انجام می گیرد می توان تخلفات مختلف را ثبت کرد و وزیر نفت می توانست با اطلاع به بازرس ها این مورد را برطرف کند.

وزیر نفت در روزهای گذشته در سازمان برنامه ریزی گفته بود در یک بار سوخت گیری توسط خودروی رسمی وزارتخانه در حالیکه باک ۸۰ لیتری خودرو را پر می کرده متوجه شده اند ۲۰ لیتر کسری مخزن داشته که در آن هوا بوده و اینگونه اعلام شد که تخلف در جایگاه ها زیاد است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار