این جلسه با چند خبر خوب و چند هشدار با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی طرح نوروزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون سیاسی استاندار در این جلسه ضمن تشکر از دستگاه های خدماتی در طرح نوروز، فعالیت های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد و از آن ها خواست تا در 13 فروردین هم برای پایانی خوش در تعطیلات فعالیت های خود را قوت بخشند.

ایوب رحیمی گفت : با دریافت گزارش های دستگاهها شاهد کاهش سوانح، سرقت ها و جرائم هستیم که در این میان نقش نیروهای پلیس بسیار برجسته و قابل توجه است.

وی افزود: کاهش ۲۱ درصدی سرقتها و افزایش ۲۴۴ درصدی کشفیات نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی موجب تقویت احساس امنیت در مردم و ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه شده است.

 معاون سیاسی استاندار با اشاره به  گزارشهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی امشب و فردا ، از آمادگی لازم دستگاه ها برای شرایط اضطراری ،  کمک رسانی و اسکان مسافران خبر داد.

رحیمی همچنین از دهیاران و فرمانداران خواست تا نسبت به اطلاع رسانی بموقع در خصوص شرایط جوی با کمک صدا وسیما و رسانه های گروهی و همچنین نصب پلاکارد و بنر در مسیرهای عبور مردم بویژه در محورهای جاده باراجین ، کورانه، زیاران، الموت و کوهین اقدام و مسافران را از خطر حضور در کنار رودخانه ها آگاه کنند.

 معاون سیاسی استاندار ادامه داد :   ۷۷ تیم پلیس راه ، ۴۰ تیم راهداری ، بالگرد های اورژانس و هلال احمر در روزهای پایانی طرح نوروزی در محورهای اصلی و فرعی استان مستقر می شوند.

ایوب رحیمی همچنین  حضور اکیپ های گشت و بازرسی برای نظارت بر فعالیت مجتمع های بین راهی و مراکز توزیع مواد غذایی را ضروری عنوان کرد .

وی یاد آور شد :درروز13  فروردین پمپ بنزین های سیار در محورهای مواصلاتی استان و کنترل آن ها از سوی شرکت نفت باید در دستور کار قرار بگیرد و  شهرداری ها و دهیاران هم نسبت به توزیع کیسه زباله در روز طبیعت اقدامات لازم را انجام دهند.

در این نشست فرمانداران و اعضای ستاد نوروزی از فعالیت های صورت گرفته در ایان نوروز گفتند و برای داشتن روز طبیعت بدون حادثه در 13 فروردین تاکید کردند.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار