فرمانده انتظامی استان از کشف انبار کالای فاسد شده و غير بهداشتی قاچاق به ارزش 10 ميليارد‌ و 166 ميليون ريال‌ خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار "منوچهر امان‌الهی" گفت: در راستای تشديد‌ روند مبارزه با قاچاق کالا و در پی دريافت‌ اخباری، ‌مبنی بر اين كه‌ افرادی در يكی از محلات شهر كرمانشاه‌ در خريد‌ و فروش ارزاق عمومی قاچاق، فاسد و غير‌بهداشتی فعاليت‌ دارند بررسی موضوع در دستور کار پليس مبارزه با قاچاق كالا‌ و ارز قرار گرفت.
وی افزود: متخلفان پس از ‌دپوی اقلام غذايی در انبار خود، آنها را در كيسه‌های به ظاهر سالم بسته‌بندی می کردند و دوخت جديد‌ می زدند، سپس در سطح شهر و ساير‌ شهرستان ‌های مركزی كشور‌ به فروش می رساندند.
‌فرمانده انتظامی استان كرمانشا‌ه افزود: با بررسی موضوع هماهنگی قضائی و اخذ مجوز، بازرسی از محل مذکور انجام شد.
سردار امان‌الهی ادامه داد: دو اكيپ‌ از پرسنل اداره آگاهی به محل مربوطه رفتند و مقادير‌ قابل توجهی از ارزاق عمومی شامل ليمو‌ خشك‌، گردو، برنج پاكستانی و هندی كپك زده و غيرقابل‌ استفاده در انبار ‌مذكور مشاهده کردند.
اين مقام انتظامی خاطر نشان ساخت: پس از هماهنگی با اداره‌ کل تعزيرات‌ حکومتي، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو و سازمان اموال تمليکی، نمايندگان ادارات مذکور در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که دو نفر از كارگران‌ در حال تخليه‌ برنج خارجی و تفكيك‌ و جداسازی برنج های فاسد و كپك‌زده از برنج‌های سالم هستند.
وی افزود: در بازرسی از انبار ‌، يک دستگاه دوخت گونی و توزين‌ برقی، تعداد زيادی كيسه‌های باز شده‌، 850 كيسه‌ گردو خارجی به وزن دو هزار و 250 كيلوگرم‌، 800 كيسه‌ ليمو‌ ‌خشك خارجی به وزن 15 هزار و 200 كيلوگرم‌ و 71 هزار و 900 كيلوگرم‌ انواع برنج خارجی فاقد مدارك‌ معتبر ‌گمركی كشف‌ شد.


انهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، فاسد ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اینها از کجا به کرمانشاه رفته اند