یک کارخانه تولید لوازم خانگی با40 سال سابقه فعالیت در مشهد به سبب رکود در بازار تنها با یک خط تولید کار می کند.

بحران درکارخانه لوازم خانگی با40 سال سابقه فعالیت در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرعامل این کارخانه تولیدی گفت: رکود از سال‌های گذشته سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی دراین واحد تولیدی شده است.

محمد مظاهری افزود:این شرکت حدود 40 سال سابقه فعالیت دارد و از 10 خط تولید آن تنها یک خط آن کار می کند.

وی با بیان اینکه رکود بازار به ویژه حوزه مسکن سبب به وجود آمدن مشکل برای بازار لوازم خانگی شده است، تصریح کرد: مسلم است که به ازای هر خانه‌ای که ساخته می‌شود افراد برای آن لوازم تهیه می‌کنند و سهم واحدهای تولید این محصولات افزایش می‌یابد که هم اکنون این بخش دچار بحران است.

مدیرعامل این شرکت افزود: مشکلات نقدینگی و مسائل مربوط به رکود مهم‌ترین علل تعطیل شدن خطوط تولید در این شرکت شده‌ و برخی از محصولات این گروه تولیدی از جمله اجاق گاز دیگر تولید نمی‌شود.

مظاهری با بیان اینکه سابق بر این تعداد کارگران این واحد تولیدی حدودا 650 نفر بوده‌اند، گفت: هم اکنون حدود 150 کارگر در این شرکت فعالیت دارند و این 500 نفر به مرور به علت مشکلات بازار شغل خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه محصولات زیادی از این شرکت در خانه های مردم استفاده می شود، افزود: برای به این نقطه رسیدن تلاش بسیار زیادی شده و از دست دادن این واحد در واقع از دست دادن یک اعتبار در تولید است.

انتهای پیام/ض

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار