اصفهان؛

افزایش سرمایه ذوب آهن در سال 95

با تعیین تکلیف اسناد ملکی زمین های شرکت ذوب آهن اصفهان امکان افزایش سرمایه شرکت وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مديرعامل شركت ذوب آهن از احتمال 99 درصدی تعیین تکلیف اسناد ملکی این شرکت خبر داد و گفت: با رای دیوان عدالت اداری انتظار می‌رود افزایش سرمایه شرکت در سال جاری محقق شود.

احمد صادقي با اشاره به میزان صادرات محصولات فولادی این شرکت در سال گذشته عنوان کرد: با وجود ظرفیت 400 هزار تنی صادرات شرکت بر اساس آمار 4 ماهه پایانی سال گذشته 800 هزار تن محصولات فولادی به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: برای سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها از پیش بینی صادرات یک میلیون تنی شرکت حکایت دارد و محصولات فولادی به کشورهای بسیاری از جمله افغانستان و پاکستان و دیگر کشور ها صادر می شود.

مديرعامل شركت ذوب آهن از برنامه‌ریزی برای خروج ذوب آهن از زیان اوری در سال 95 خبر داد و گفت: هدف اصلی در این شرکت جلوگیری از زیان یا کاهش هزینه ها به ازای هر کیلو 5 هزار ریال در قیمت تمام شده محصولات فولادی است که تا کنون تا مبلغ 4 هزار ریال این رقم کاهش یافته است.

انتظار می رود تا تیر ماه سال جاری، هزینه و درآمد این شرکت به نقطه سر به سر برسد و با توجه به افزایش قیمت های جهانی از طریق صادرات، بیشتر و فروش محصولات بهتر شود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.