کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس با هدایت برانکو یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و به نظرم در شهرآورد 82 پرسپولیس پیروز دربی است.

اکبر محمدی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهرآورد پایتخت اظهار کرد: 2 تیم استقلال و پرسپولیس شرایط بسیار خوبی را در جدول تجربه می کنند و می توانند با عملکرد درخشان یکی از بهترین دربی های چند دهه اخیر را ارائه دهند.

2 تیم با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و با تجربه شرایط خوبی را در جدول رده بندی تجربه می کنند اما به نظر من در دربی 82 پرسپولیس شانس بیشتری را برای بردن دارد زیرا بسیار بهتر و فنی تر بازی می کنند.
 
وی افزود: این دیدار را می توان به 2 بخش فنی و نتیجه تقسیم کرد. پرسپولیس با هدایت برانکو در اوایل فصل بازی زیبایی از خود ارائه می داد اما نتیجه نمی گرفت و با گذشت زمان و با تجربه شدن بازیکنان جوان همراه با بازی زیبا، نتییجه را نیز کسب می کردند تا در حال حاضر با کیفیت ترین تیم لیگ باشند اما از سویی دیگر استقلال با هدایت مظلومی عملکرد بدی ندارد و خوب نتیجه را کسب می کند.
 
محمدی درباره حساسیت شهرآورد پایتخت بیان کرد: دربی فرمول و قواعد خاص خود را دارد و نمی توان با همان برنامه ریزی دیگر دیدارهای لیگ در این دیدار شرکت کرد ، بلکه می بایست برای این یک دیدار برنامه ریزی و تاکتیک خاصی را پیش بینی کرد.
 
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در پایان اظهار کرد: دربی ، دیدار سختی برای هر 2 تیم است اما امیدوارم مظلومی و برانکو برای پیروزی به زمین بیایند تا شهرآورد جذاب و زیبایی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار