خودنمایی دانشگاه آزاد در نمایشگاه GEX دبی

رئیس مرکز توسعه و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از به دست آوردن فرصت های مناسب این دانشگاه در نمایشگاه GEX دبی خبر داد.

داوود ثمری رییس مرکزتوسعه و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: از امروز نمایشگاه GEX در دبي آغاز به كار مي كند که در این نماشگاه ، دانشگاه آزاد نیز دارای غرفه اختصاصی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های آموزشی و پژوهشی و همچنین فناوری آزاد است، اما نکته اساسی و مهم این است که این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار می شود.

رییس مرکز توسعه و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد در این فرصت مناسب می تواند در سطح بین المللی خود را مطرح كرده و مهم تر آن اقدام به جذب دانشجویان خارجی کند.

ثمری افزود : همچنين معرفی واحدهای الکترونیکی دانشگاه آزاد در این موقعیت به دست آمده از دیگر راه حل هایی است که در پی آن دانشجویان غیربومی می توانند جهت تحصیل در این واحدها تصميم گيري و اقدام كنند. 

وی با بیان اینکه بحث روباتیک و سازه های الکتریکی نیز در دبی موقعیت مطرح شدن را دارند خاطرنشان کرد: کتاب ها و بروشورهایی که توسط خود دانشگاه منتشر شده نیزدر نمایشگاه GEX عرضه مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ممنونم
آخرین اخبار