سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی توان گفت که برنده این بازی قهرمان می شود اما راهش برای قهرمانی هموار می گردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ،درباره شهرآورد 82 اظهار کرد: در هر صورت درباره دربی زیاد می توان حرف زد ،  حساسیت ها در این دیدار فوق العده زیاد است و استرس فراوانی  بین هواداران 2 تیم  وجود دارد  که شرایط این مسابقه را  دگرگون می کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که تیم را آماده یک بازی بزرگ کنیم زیرا همه توجهات به این بازی است. البته در نیمه اول فشارهای هواداران سبب می شود که دو تیم بازی خوبی را به نمایش نگذارند اما معمولا تیم ها در نیمه دوم به آرامش می رسند و تدابیر تاکتیکی به شکل مطلوب تری انجام می شود. به هر حال تمام تلاشمان این است که در مقابل تیم خوب پرسپولیس و نفرات شناخته شده این تیم به برتری دست یافته و سه امتیاز را از آن خود سازیم.

دربی با مسابقه قبلی مان در لیگ برتر مقابل سپاهان فرق دارد ، بازیکنان مان در نیمه اول آن دیدار خوب بودند اما در نیمه دوم احتیاط کردند همین موضوع سبب شد تا حریف توپ  و میدان را دراختیار بگیرد. 

مظلومی در این باره که آیا برنده این بازی قهرمان لیگ می شود، خاطرنشان کرد: در بازی رفت حساسیت چندانی وجود نداشت زیرا امتیازات تیم مان بالاتر از حریف بود اما ادر حال حاضر دو تیم امتیازات شان برابر است و هنوز دوازه امتیاز دیگر هم باقی مانده است که در پایان باید دید مکدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد.

 تیم های دیگری مانند استقلال خوزستان، تراکتورسازی ، نفت و ذوب آهن هم دیگر تیم های دارای شانس قهرمانی هستند که باید دید در هفته پایانی کدام تیم قهرمان می شود.

مظلومی بیان داشت: دربازی رفت تیم حریف عقب بود و حمله می کرد که این مساله باعث عقب نشستن ما شده بود. اما فکر کرده بودند که من تیم را به عقب فرا خواندم. در آن بازی پرسپولیس همه چیز را از دست داده بود و قبول دارم که فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرده بود. اما شما نگاه کنید به جرات می گویم که هرگز از دربی نترسیدم و هیچ وقت تیم را با ترس به زمین نفرستاده ام. در تمام دربی هایی که بازی کرده ام تیم ما گل زده است و هیچ وقت شاهد نتیجه صفر بر صفر نبوده ایم .حالا ممکن است بازیکن جوانی نتواند خواسته ها را برآورده کند اما مطمئن باشید برای گل زدن به میدان می آییم.

وی درباره نقاظ ضعف و قوت استقلال وپرسپولیس اذعان داشت: در این دو مورد نمی توانم صحبت کنم و بعد از بازی می گویم.

مظلومی درباره انتقاداتی که از ابتدای فصل از استقلال وجود داشته گفت: ما امتیازات را اول فصل جمع کردیم و توقعات بالا رفت. در حالی که تیم رقیب در ابتدای فصل این کار را نکرد و شرایطش متفاوت شد. تیم ها مقابل استقلال با تمام توانشان بازی می کنند. با 7، 8 بازیکن جلوی استقلال دفاع می کند. ما در نیم فصل دوم کمی افت داشتیم اما در نیم فصل اول امتیازات را جمع کردیم. در حالی که شرایط پرسپولیس برعکس بود. فکر می کنم اگر ما هم در نیم فصل اول امتیاز از دست داده بودیم و در نیم فصل دوم امتیاز جمع می کردیم الان شرایط متفاوت بود.
 
مظلومی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نامه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره اینکه به دلیل عدم پرداخت مطالبات، آنها می خواهند مسابقه ندهند اذعان داشت: مسئولان باشگاه اگر بگویند بازی نکنید ما هم نمی کنیم. البته وظیفه ما در بخش فنی است و تا به حال چیزی گفته نشده و ما با تمام توان آماده این مسابقه می شویم.

وی درباره صحبت های طارمی و بنگر که گفته بودند پرسپولیس خوب تمرین نکرده است و استقلال تیم قدرتمندی است ادامه داد: این حرف ها سیاستمدارانه است. اینها سیاست را خوب بلدند. من این حرف ها را احترام می گذارم اما توجهی نمی کنم. سعی می کنم کاری کنم بازیکنان هم نسبت به این مساله بی توجه باشند. از خبرنگاران عذرخواهی می کنم که بازیکنان ما زیاد مصاحبه نکردند زیرا می خواهیم حساسیت ها کم باشد.

سرمربی استقلال درباره محرومان و مصدمان بازی فردا اذعان داشت: متاسفانه روزبه چشمی و محسن کریمی را در اختیار نداریم و دست مان برای انتخاب یازده نفر بسته است.

 مظلومی خاطرنشان کرد: همه چیز در بازی رفت خوب بود. از جمله مسائلی که برای هادی نوروزی انجام شد. این بازی یک بازی بین المللی است و من بعد از نشست خبری از تماشاگران دو تیم تشکر کردم. امیدوارم این بار هم همین اتفاقات بیفتد و تماشاگران همه چیز را رعایت کنند. اخلاق و منش پهلوانی می ماند و این مساله نه در زمین بلکه به هواداران نیز مرتبط می شود.  

وی درباره حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس و اینکه پیشکسوتان استقلال هم به تمرین می آیند یا خیر گفت: 20 دقیقه ابتدایی تمرینی را برای همه آزاد گذاشتم و پیشکسوتان ما هم حضور خواهند یافت. قطعا این مساله در روحیه بازیکنان تاثیر خواهد داشت. 

مظلومی درباره کیسه زباله هایی که به تماشاگران داده می شود تا هواداران زباله ها را جمع کنند، گفت: مردم این مساله را رعایت می کنند و این در فرهنگ هواداران وجود دارد و ممکن است عده ای رعایت نکنند.
 
 انتهای پیام/

برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، دربی 82
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار