کارشناس فوتبال کشورمان گفت : در دربی بازی انفرادی بی معنی است اما طارمی و رحمتی نقش تاثیرگذاری در شهر اورد دارند.

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره هشتاد و دومین دربی پایتخت گفت: این بازی به دلیل حضور 2 تیم در جمع مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به سبک بازی پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ پیش بینی می کردم که  دربی برگشت به دیداری سرنوشت ساز برای مشخص شدن قهرمان لیگ تبدیل می شود.
 
وی ادامه داد: کادر فنی و مدیریتی هر تیمی که بتواند بازیکنان را از لحاظ روانی برای غلبه بر استرس های دربی آماده سازد، شانس موفقیت تیم خود را بالا می برد.  
 
لطیفی درباره بازکنان تاثیرگذار در شهر آورد هشتاد و یک بیان کرد: دروازه بان ها در این دربی نقش تعیین کننده ای دارند. درست است که کمال کامیابی نیا نقش محوری در ترکیب خط هافبک پرسپولیس دارد اما در دربی بازی انفرادی بی معنی است. استقلال به جز خط هافبک در سایر پست ها نسبت به پرسپویس برتری ندارد.
 
وی افزود: به نظر من در بازی روز جمعه مهدی طارمی و مهدی رحمتی بیشتزین نقش را دارند . جنگ های روانی در بازی در شهرآورد نسبت به مسائل فنی چربش بیشتری دارد. هر تیمی  از تمرکز بالاتری برخوردار باشد، برنده شهرآورد 82 است.
 
پیشکسوت تیم استقلال درخصوص خاطره خود از دربی های پایتخت اظهار کرد: تلخ ترین من به دربی رفت سال 1378 بازمی گردد . با توجه به 9 نفره شدن پرسپولیس در آن دربی، استقلال در آستانه ثبت یک روز تاریخی بود اما دخالت مسائل غیرفنی به تیم ما ضربه زد.برخی توصیه ها برای آرام شدن جو بازی سبب شد عمر المهنا داور عربستانی آن دیدار توجهی به خطاهای زیاد بازیکنان پرسپولیس نداشته باشد. در غیر این صورت وی می توانست شش یا هفت بازیکن حریف را از زمین اخراج کند و این امر به استقلال کمک بزرگی می کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لطیفی ، دربی 82 ، طارمی ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
آقای لطیفی اولا شما تو زمین بودین نه دیگران .دوما اگه میتونستید کاری کنید شک ندارم انجام میدادید پس بهانه نگیرید
در ضمن فک نکنم شما در حد آقای کیروش یاشید که از ایشون انتقاد میکنید
آخرین اخبار