مربی استقلال خوزستان گفت: نفت تهران تنها تدافعی بازی می کرد و تنها هدفش کسب یک امتیاز بود که به آن هم دست یافت.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تساوی تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی مقابل نفت داشتیم اما از کسب یک امتیاز مقابل این تیم خوشحالیم و امیدوارم با پیروزی در چهار دیدار آینده بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنیم. شرایط آب و هوایی به سود تیم نفت بود تا این تیم بتواند با کسب امتیاز از زمین خارج شود.
 
وی افزود: نفتی ها درصدد بودند تا حرکات تاکتیکی تیم مان را به هم ریزند و بازی تیم ما را خراب کنند اما به هر حال ، بازیکنان مان می بایست تلاش شان را بیشتر می کردند تا به پیروزی برسند هر چند از کسب یک امتیاز مقابل نفت خوشحال هستیم.
 
پور موسوی درباره اظهارات علی منصوریان مبنی بر تاکتیک استقلال خوزستان بیان کرد: به نظرم در لیگ پانزدهم تنها 3 گل را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم در صورتیکه نفت 80 درصد گل های خود را از روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد به ثمر رسانده ، زمانیکه تیمی از دقیقه80 به دفاع می رود ، مجبور هستیم روی ضربات آزاد توپ را به روی محوط جریمه حریف برسانیم ، پس بهتر است منصوریان به تاکتیک تیمی ما کاری نداشته باشد و به فکر تیم خودش باشد.
 
مربی استقلال خوزستان در پایان گفت: چهار دیدار آینده مان در لیگ برتر ، بسیار حساس است و آن ها را به چشم فینال نگاه می کنیم ، امیدوارم هواداران و مسئولان مانند گذشته به تیم مان کمک کنند تا بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار