مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی مقابل به نمایش گذاشتیم و حقمان پیروزی مقابل استقلال تهران بود.

اکبر پورمسوی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار شب گذشته مقابل استقلال تهران اظهار کرد: دیدار سختی مقابل استقلال داشتیم و از کسب تک امتیاز مقابل این تیم خوشحال هستیم.

در این دیدار 90 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حتی موقعیت های زیادی نیز به وجود آوردیم اما متاسفانه موفق نشدیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و تنها یک امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: دیدار خوب و تماشاگرپسندی را برگزار کردیم و به طور قطع هواداران از نمایش 2 تیم راضی بودند اما متاسفانه فوتبال در این دیدار روی خوبش را به ما نشان نداد و از موقعیت های بسیارمان تنها یک گل به ثمر رساندیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: خدارو شکر که از بازی باخته در اهواز ، موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم و کماکان به قهرمانی در لیگ امیدوار باشیم اما با پیروزی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان حساسیت در بالای جدول بیشتر از قبل شد و مطمنم قهرمانی در هفته آخر لیگ مشخص می شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: دیدارهای سختی در ادامه لیگ باقی مانده است اما امیدوارم با قدرت از سد حریفانمان بگذریم و قهرمانی رابه هوادارانمان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار