در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری به ازبکستان؛

دکتر ولایتی از تمرین پولاد مردان بازدید کرد

علی اکبر ولایتی به منظور بازدید و روحیه بخشیدن به پولادمردان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبرمعظم انقلاب و رییس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز پنجشنبه 26 فروردین ضمن حضور در فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری دیدار و گفتگو کرد.

سپس در کمپ تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان حاضر شد و از تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ازبکستان دیدن کرد.

ضمناً به نمایندگی از پیشکسوتان وزنه برداری محمد نصیری و سیدعبدی افتخاری به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به نمایندگی از وزارت ورزش در این دیدار حضور داشتند.

همچنین پس از پایان تمرین ملی پوشان دکتر ولایتی با اهداء کتاب دانشنامه جوانمردی که با تالیف وی رسیده پولاد مردان را مخاطب خود قرار داد و دقایقی در خصوص رعایت اصول مرام، مسلک پهلوانی و فتوت با پولاد مردان صحبت کرد.

گفتنی است در این بازدید علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری هدیه ای به رسم یادبود و به نمایندگی از سوی وزنه برداری کشور به دکتر ولایتی تقدیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار