مقامی: می خواهیم در گرجستان شگفتی ساز شویم

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران، خود را برای مسابقات جهانی تفلیس آماده می کند و به دنبال این هستیم که در این رقابت ها شگفتی ساز شویم.

حسین مقامی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در ماه تیر به میزبانی شهر تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد و ملی پوشان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کنند.
 
وی تصریح کرد: جوانان ملی پوش در ارومیه اردو زده اند و زیرنظر وحید ربیعی و فراز رامهرمزی تمرین می کنند که این اردو از 15 فرورین آغاز شده است و تا 10 اردیبهشت ادامه خواهد یافت.
 
مقامی درادامه گفت: نخستین اردوی جوانان از آبان 94 در تهران آغاز شد و یک اردو هم بهمن و اسفند در اهواز برگزار شد.
 
وی تاکید کرد: مسابقات وزنه برداری جوانان جهان هر سال در یکی از کشورها برگزار می شود که سال گذشته در لهستان صورت گرفت و تیم 4 نفره ای از ملی پوشان به این رقابت ها اعزام شدند و توانستند یک طلا، دو نقره و سه برنز کسب کنند، برای سال جاری تلاش می کنیم تیم کامل رهسپار کنیم.
 
مقامی گفت: نوجوانان هم خود را برای مسابقات جهانی مالزی آماده می کنند و از ماه آینده ادامه اردوهای خود را پیگیری خواهند کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگسالان هم تمرینات خود را از 7 فروردین آغاز کردند و زیر نظر سجاد انوشیروانی سرمربی جدید آماده می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار