كارشناس داورى گفت : تمام قطر توپ از همه عرض خط رد نشد و پنالتى پرسپوليس گل نشد.

على خسروى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود : تركى مديرانه و مقتدر قضاوت كرد  جابه جايى  اش در زمين بازى عالى بود و به صحنه ها نزديك بود و از زبان بدنى خوب استفاده كرد. 

وى در ادامه عنوان كرد: پنالتى كه به نفع پرسپوليس گرفته شد واضح بود و مدافع استقلال خطاى مبتدانه انجام داد و تركى با ديدن صحنه به خوبى سوت زد و خطاى پنالتى براى پرسپوليس گرفت. 

خسروى بيان كرد: به نظر مى رسيد كه مهاجم استقلال پنالتى را از مدافع پرسپوليس گرفت چرا كه تصاوير تلويزيونى  خطايى نشان نمى دهد وشايد مدافع لگد زده باشد اما چيزى معلوم نيست. 

كارشناس داورى بيان كرد: به نظر مى رسد تركى عادت به سيستم راديويى نداردچرا با دست راست با هندزفرى اش بازى مى كرد و آفسايدها را با تأخير اعلام مى كرد همچنين تركى رفتار خوبى با زحمتى داشت و تجربه تركى در اينجا بروز كرد. 

فرزاد مجيدى و صالح ايستاده بازى را نگاه مى كردند كه بايد زرگر كنترل بيشترى مى كرد چرا كه غير از سرمربى كسى نبايد بايستاد اين موضوع مسائل حاشيه اى را در پى خواهد داشت. 

وى بيان كرد: تركى در يك صحنه اشتباه كرد و به جاى اينكه خطاى مدافع استقلال را بر روى نور اللهى بگيرد برعكس عمل كرد و همين امر اعتراض برانكو را در بر داشت كه تركى به علت رفتار غير حرفه اى برانكو بايد به وى تذكر مى داد كه اينكار را نكرد. 

خسروى بيان كرد: خطاى خسرو حيدرى روى لوكا ماريچ واضح بود و اين خطا را از برج ميلاد هم ديده مى شد براين اساس اعتراض حيدرى مبتديانه بود. 

وى تصريح كرد : در هر بازى بايد ٤ پرچم با ميله باشد تا به راحتى جايگزين شوند اما در اين بازى إمكانات ضعيف بود و پرچم را چسب زدند كه درست نبود. 

كارشناس داورى گفت : زمين لغزنده باعث خطاهاى متعدد بازيكنان شده بود كه به خوبى تركى صحنه ها را مديريت و كمتر از كارت استفاده كرد.

وى در پايان خاطر نشان كرد : در مجموع تركى يك قضاوت به ياد ماندنى از خود به جا گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
اقای خسروی در مورد پنالتی طارمی شما صدر در صد اشتباه می کنی هم فیلمش وهم عکسش است می توانی در خبرگزاری ها نگاه کنی
آخرین اخبار