رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از کاهش مصدومین در دربی امروز پایتخت و عدم تلفات جانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امسال کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همکاری گسترده ای با هیات فوتبال استان تهران برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در دربی انجام داد. از جمله این تمهیدات استقرار چهار پزشک، بیست پزشک سیار، پنج آمبولانس و دو اتاق پزشکی در استادیوم بود. هم چنین استقرار آمبولانس برای تماشاچیان در خارج از ورزشگاه نیز یکی دیگر از اقدامات این کمیته بود. 

توحید سیف رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پس از دربی به خبرنگار ما گفت: خوش بختانه تلفات جانی نداشتیم. در طول بازی دویست و دوازده نفر به اورژانس استادیوم مراجعه کردند که به طور سرپایی درمان شدند. سیزده نفر نیز به دلیل حاد بودن وضعیتشان  به بیمارستان منتقل شدند. 

شایع ترین مصدومیت ها در میان سیزده نفر انتقال یافته به بیمارستان در درجه مصدومیت های عضلانی و استخوانی ناشی از فشار جمعیت و شکستن میله ها بود. در درجه دوم تشنج ناشی از استفاده از داروهای غیرمجاز و سومین مورد بیماری های قلبی و درد در قفسه سینه بود. مصدومیت جدی نداشتیم و حال  مصدومان  رو به بهبودی است. در مقایسه با دربی قبلی تعداد مصدومان کاهش یافته بود. 

وی ادامه داد: از اورژانس 115 مستقر در میان تماشاچیان و استادیوم که برای رسیدگی به همه افراد حاضر قبل، حین و بعد از مسابقه در ورزشگاه تلاش کردند سپاس گزارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار