فرمانده مرزبانی هنگ مرزی تايباد گفت: با تلاش ماموران هنگ مرزی چهار قاچاقچی مسلح دستگیر و 79 كيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان كشف شد.

كشف 79 كيلوگرم هروئين و دستگيري چهار قاچاقچي مواد مخدر در تايبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ مجيد پويان افزود: مواد مخدر كشف شده از قاچاقچيان از نوع هروئين فشرده و پودري و كريستال بود كه در داخل يك دستگاه خودرو سواري جاسازي شده بود.

وي تصریح كرد: قاچاقچيان كه قصد داشتند از خاك افغانستان وارد حوزه تحت كنترل هنگ مرزي تايباد شوند، نرسيده به شهر تايباد در پاسگاه ايست و بازرسي 17 شهريور اين شهرستان به دام مرزبانان افتادند.

وي با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم و رابط ايراني و دو تن از اتباع افغان دستگير شدند، افزود: ازاین متهمان يك قبضه سلاح كلاشينكف، 33 تير فشنگ و دو عدد گوشي تلفن همراه كشف شد.

فرمانده هنگ مرزي تايباد ادامه داد: با تلاش شبانه روزي مرزداران؛ مرزهاي اين شهرستان از امن ترين مرزهاي كشور است و پارسال بیش از دو تن و 400 كيلوگرم انواع مواد مخدر در مرز تايباد كشف و ضبط شده است.

سرهنگ پويان گفت: از ابتداي امسال تاكنون 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر از اشرار و سوداگران مرگ در حوزه استحفاظي اين شهرستان كشف و ضبط شده كه نسبت به مدت زمان مشابه پارسال حدود شش درصد افزايش داشته است.

انتهای پیام/ س -س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.