رییس اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان از انجام 346 مورد بازرسی از آموزشگاه های آزاد در سال گذشته خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اربطی با اعلام این خبر گفت: اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها وسیاست های سازمان و گروه های هدف و استفاده از پتانسیل های موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: با خلاقیت ،دانش و مهارت موسسین آموزشگاهها موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزشهای مهارتی فراهم گردد.

رییس اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد کل آموزشگاه های آزاد در سطح استان 130 آموزشگاه می باشد، تصریح کرد: با هدف بهبود کیفی فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، تشویق آموزشگاه‌های قانونمدار و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه آموزشگاه‌ها سال گذشته 346 مورد بازرسی بصورت دوره‌ای و منظم انجام گرفته است.

اربطی با بیان اینکه نظارت مستمر و دقیق باعث افزایش کیفیت در آموزشگاه های آزاد خواهد شد، افزود: این بازرسی ها به دو صورت عمومی و تخصصی انجام می گیرد که در این بازه زمانی 32 بازرسی تخصصی توسط مربیان و 314 بازرسی عمومی صورت پذیرفته است.

وی گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی سال گذشته 14 پروانه تاسیس 92 کارت مربیگری و 34 کارت مدیریت صادر شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.