امام جمعه باشت بر لزوم مشارکت همگانی در راستای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد استان با امام جمعه باشت دیدار کرد. 

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این دیدار گفت: تحقق شعار مهم سال  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یک وظیفه همگانی است.

امام جمعه باشت ضمن تقدیر از امدادگران و مدیریت شهرستان در خدمات‌رسانی به فقراء و محرومین بر ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در برنامه کاری امداد شهرستان تأکید کرد. 

وی به ضرورت انجام جلسات کارشناسی شده در مسائل اقتصادی و سیاسی اشاره و تصریح کرد: حرکت در خط ولایت در نهاد مقدس کمیته امداد یک ضرورت مهم و اقدام عملی است. 

عبودی با تجلیل از خدمات ارزنده کمیته امداد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته و نیز ایجاد اشتغال و خودباوری مددجویان، بر لزوم مشارکت همگانی در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و دینی و تعمیق باورهای دینی و ولایت‌پذیری در برنامه کاری امداد، گنجانده شده، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سیاست‌های کلان و اهداف مهم کمیته امداد است.

فرید محبی با اشاره به اینکه توجه به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد در سال جاری است، افزود: تعامل و همکاری متقابل یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه استفاده از رهنمودهای حکیمانه ائمه جمعه زمینه ارائه خدمات بهتر به محرومین و ایتام را فراهم می‌کند، خواستار تعامل و همکاری بیشتر در این زمینه شد. 

حبیب‌الله باقرپور مدیر کمیته امداد شهرستان باشت در این دیدار گزارش جامعی از عملکرد یک ساله در سرفصل‌های خدمات‌رسانی، ضرورت‌ها و راهکارها و پیشنهادات کاری و نیازمندی‌های اداری شهرستان را ارائه داد و به 300 مورد پرونده پشت نوبتی وام قرض‌الحسنه کارگشایی اشاره کرد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.