فرماندار بویراحمد گردشگری و کشاورزی در شهرستان را دو اصل مهم در تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید محمدکاظم نظری با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: مدیران و دست‌اندرکاران اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال برنامه‌های خود را عملیاتی و اجرایی کنند و از هر گونه شعار دادن خودداری کنند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و باغداری است، تصریح کرد: با شناسایی نقاط مثبت شهرستان می‌توان در توسعه شهرستان و تحقق شعار سال گام برداشت.

نظری ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی در سطح شهرستان بویراحمد شعار سال در این شهرستان تحقق خواهد یافت لذا از مدیران انتظار می‌رود نهایت تلاش خود در راستای تحقق شعار سال را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مقوله بیکاری و گریبانگیر شدن شهرستان بویراحمد با این موضوع تصریح کرد: قطعا اگر به نقاط قوت شهرستان توجه شود زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در سال‌های گذشته حمایت بانک‌ها جهت اشتغال‌زایی کمتر بود، اذعان کرد: تاکنون برنامه سال جدید بانک‌ها اعلام نشده که با هرگونه اعلام برنامه پیگیری‌های لازم جهت حمایت هرچه بیشتر از اشتغال بویراحمد را انجام خواهیم داد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه میزان بیکاری در شان استان و شهرستان بویراحمد نیست، تصریح کرد: امیدواریم بتوان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده شاهد کاهش مشکلات و رونق اشتغال در شهرستان باشیم.

وی از تمامی مدیران و مسئولان شهرستانی خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

فرماندار بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حوزه صنعت ضعیف عمل کردیم، گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از کارخانه سیمان مارگون شاهد رونق بخش صنعت در شهرستان باشیم.

نظری تصریح کرد: پروژه‌های خوب صنعتی در شهرستان بویراحمد در دست اقدام بوده که با بهره‌برداری از آن می‌توان هم صنعت را رونق بخشید و زمینه اشتغال برای جوانان این مرز و بوم فراهم کرد.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.