با بهره برداری از ایستگاه راه آهن ساکنان بنادر هندیجان ،سربندر، شادگان و بندر امام می توانند از این پروژه ملی بهره مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل راه آهن جنوب گفت: بهره برداری آزمایشی ایستگاه راه آهن بندر ماهشهرانجام شد.

عبدالکریم درویش زاده افزود : عملیات ساخت ایستگاه جدید راه آهن ماهشهر چندی پیش به اتمام رسیده است و هفته های آینده به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

وی گفت : برای ساخت ایستگاه راه آهن ماهشهر 160 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه آهن جنوب افزود: با ساخت ایستگاه راه آهن بندر ماهشهر و تردد قطارهای مسافربری به مقصد شهرهای مختلف ایران یکی از آرزوهای دیرینه مردم جنوب خوزستان محقق شد.

درویش زاده با بیان اینکه ساخت ایستگاه بندر ماهشهر ، مسیر توسعه این شهرستان بندری را فراهم می کند خواستار تخصیص اعتبار برای احداث خط آهن ماهشهر - بندر امام - شادگان- خرمشهر شد.

وی گفت : ساخت این خط ریلی به طول 150 کیلومتر به تصویب رسیده و منتظر تخصیص اعتبار است.

مدیرکل راه آهن جنوب افزود: با ساخت این خط ریلی بنادر جنوبی خوزستان به کریدور ریلی ایران متصل می شود و امکان ترانزیت کالا از عراق به بندر امام نیز فراهم می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد
اعتبار ۳۶۳۶ میلیارد ریالی اجرای راه آهن بوشهر – بندر امام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
خدا رو شکر عالیه
United States of America
حسن
۲۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
باید رسیدگی وبررسی شود
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۲۲:۱۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
ما اهالی هندیجان ناچاریم برای مسافرت و انجام کارهای ضروری ابتدا به ماهشهر برویم وبه دلیل متمرکز شدن امکانات مسافرتی و اداری و خدماتی ماهشهر خیلی ها ناچار به مهاجرت شدند . لازم است برخی امکانات اولیه زندگی نیز در هندیجان فراهم شود تا مردم در رنج نباشند.
United States of America
قنواتی
۲۳:۱۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
امید است به زودی به همت مسئولین شاهد اجرای عملیات قطعه اول راه آهن مسیر بندرامام بوشهر از ایستگاه ماهشهر تا هندیجان باشیم.