رویداد هم نت روستا برای نخستین بار در کشور میزبان اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس بنیاد نخبگان اصفهان در این رابطه اظهار کرد: هم نت بستری فراهم می‌کند تا پای درد و دل روستاییان بنشینیم و راهی نو و عالمانه پیدا کنیم تا روستا همچنان جای مطلوب و امیدبخشی برای یک زندگی سالم، محترمانه، پرتلاش و روبه رشد باشد.

شقایق حق جو گفت:هم نت روستا، رویدادی 3 مرحله ای شامل شناسایی ظرفیت‌های مناطق روستایی، جلب مشارکت و توانمندسازی روستاییان است و فضایی برای مواجهه با فرصت‌های واقعی، شناسایی چالش‌های کارآفرینی در روستا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود با مشارکت روستاییان فراهم می کند.

وی افزود:هدف بنیاد نخبگان از برگزاری رویداد هم نت روستا پیدا کردن راه حلهایی برای بهبود کسب‌وکارهای موجود روستایی، شناسایی فرصت‌های نوین کارآفرینی در روستا و بهره‌مندی از داشته‌های روستا و روستاییان است.

حق جو بیان داشت:این رویداد ترکیبی از رویدادهای کارآفرینی و اردوهای جهادی بوده که از این حیث برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود که به صورت نمونه و آزمایش در 2 اقلیم متفاوت در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/م

رییس بنیاد نخبگان اصفهان تصریح کرد: هم نت روستایی بستری فراهم می‌کند تا پای درد و دل روستاییان بنشینیم و مانند یک جستجوگر دقیق سعی کنیم با استفاده از همه چیزهایی که تا به حال یاد گرفته‌ایم راهی نو و عالمانه پیدا کنیم تا در روستا شرایط مطلوب و امید بخشی برای یک زندگی سالم، محترمانه، پرتلاش و روبه رشد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.