مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی سنگرهای اقتصادی کشور، گفت: از برنامه‌های در دست اجرا می‌توان به فاز توسعه شهرک شهید سلیمی در 400 هکتار و احداث شهرک سنگ آذرشهر اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، نیرومند اسکویی در دیدار با امام جمعه شهرستان آذرشهر اظهار داشت: امروز با گوش فرادادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای اقتصادمقاومتی و حمایت لازم از صنعتگران با ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یکی از عمده وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است که در سال‌جاری اقدامات ارزنده‌ای در این خصوص انجام می‌شود.

وی افزود: شهرستان آذرشهر با عنایت به وجود شهرک شهیدسلیمی یکی از شهرستان‌های صنعتی و دارای ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری است که امید است با همکاری‌های مسئولان شاهد رشد بیش از پیش این شهرستان در امر رشد صنعت کشور باشیم.

نیرومند گفت: از برنامه‌های در دست اجرا می‌توان به فاز توسعه شهرک شهید سلیمی در 400 هکتار و احداث شهرک سنگ آذرشهر اشاره کرد که یکی از درخواست‌های دیرین مردم آذرشهر بوده و امید است به زودی به سرانجام رسد.

امام جمعه آذرشهر نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت اقتصاد در جامعه گفت: شهرک‌های صنعتی با توجه به یکی از حساس‌ترین سنگرهای اقتصادی کشور است که در نوع خود جهاد فی سبیل‌الله به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام محمد نورپور افزود: امیدواریم در سال‌جاری در کنار ایجاد واحدهای صنعتی جدید با کمک مسئولان، واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌راکد فعال و به چرخه اقتصاد برگردند و این به معنای واقعی اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.