مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از تکمیل طرح خطر‌پذیری استان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، درصد حوادث در هر شهرستان مشخص شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز با حضور در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دهاقان با اشاره به ضرورت تداوم برگزاری جلساتی در زمینه مدیریت بحران اظهار کرد: جلسات مدیریت بحران شهرستان باید با حضور اعضا و با چهار هدف پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی در اسرع وقت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند قبل و بعد از بحران تمهیدات لازم را انجام دهند، افزود: طرح خطرپذیری استان اصفهان در ماههای گذشته آماده شده و براساس آن، همه دستگاه‌های استان موظف هستند که اقدامات لازم را انجام دهند. نکته مهم درباره این طرح آن است که درصد حوادث هر شهرستان در آن مشخص شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به تشکیل مدیریت بحران از سال 82 و پس از زلزله بم بیان کرد: فرمانداران در شهرستان ها، شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها مدیریت بحران را برعهده دارند.

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از افزایش مصرف آب در شهرستانها و لزوم نصب کاهنده‌های مصرف آب در همه ادارات خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در همه مصارف نظیر شرب، صنعت، کشاورزی و فضای سبز باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

شیشه‌فروش ارائه گزارش‌های دستگاه‌ها شهرستان دهاقان را مطلوب دانست و تصریح کرد: بر اساس اعتبارات سال گذشته 500 میلیون تومان به پروژه‌های ضروری شهرستان تعلق گرفت و گزارش‌های آن‌ها بررسی شد.

وی بیان کرد: در زمینه تأمین آب شرب شهری و روستایی در راستای اجرای طرح‌های مصرف بهینه آب، 24کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب آشامیدنی در دهاقان بازسازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به کنترل تب برفکی افزود: شیوع تب برفکی در میان دام‌ها در استان قابل کنترل بوده و در شهرستان دهاقان آمار کمی مشاهده شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.