رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته برنامه مدیریت حوادث صنعتی - معدنی در استان آذربایجان غربی تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گوهرانی با اشاره به اهم اقدامات اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی استان در سال گذشته اظهار داشت: در سال 84 خط مشی اداره HSEEسازمان منطبق بر خط مشی ابلاغی وزارت تهیه شد.

وی گفت: علاوه بر آن خط مشی وزارت به کلیه ذینفعان اعم از در دسترس قراردادن خط مشی در کل سازمان،ابلاغ خط مشی وزارت به واحدهای صنعتی و معدنی و هماهنگی جهت برنامه های ایمنی و بهداشت کار سازمان با معاونت توسعه مدیریت و منابع و نیز برنامه ریزی برای اجرای دستورالعمل ایمنی ساختمان و ارزیابی کانون های خطر انجام شد.

گوهرانی تصریح کرد: در سال گذشته پایش برنامه های محیط زیستی همچون کاهش آلودگی هوا، مدیریت پسماندها، اقتصاد کم کربن، فضای سبز، مشارکت در اجرای طرح های تولیدی با آلایندگی کم و تولید کربن کمتر نیز از جمله اقدامات این اداره بوده است.

وی از تدوین برنامه مدیریت حوادث صنعتی – معدنی در استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن در سال 94، برنامه ریزی و اجرای مرحله به مرحله فعالیت های کنترلی به منظور کاهش ریسک در واحدهای صنعتی –معدنی نیز انجام شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.