معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به مشکلات زیرساختی و بحث تعمیر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی، برای بهسازی این خوابگاه ها نیازمند بودجه ۱۲ میلیارد تومانی هستیم.

عزیزالله حبیبی معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه بهسازی خوابگاه های دانشجویی خوارزمی نیازمند بودجه ۱۲میلیارد تومانی است، اظهار کرد: در یک سال گذشته با انجام فعالیت ها و خدماتی در خصوص تجهیزات و امکانات دانشجویی حرکت های خوبی در این باره انجام شده است، ولی در بخش تعمیر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی با توجه به مشکلات زیر ساختی برای رفع این مشکل نیازمند بودجه ۱۲ میلیارد تومانی هستیم.

وی افزود: به تبع دانشگاه های قدیمی تهران جز دانشگاه های بهره مند محسوب می شوند و با توجه به فرسودگی مفرد خوابگاه ها، تجهیزات و تاسیسات، تامین و ایجاد تعمیرات در این خوابگاه ها مشکلاتی برای دانشجویان ایجاد کرده و دانشگاه دچار مشکلات حاشیه ای می شوند.

حبیبی تصریح کرد: بودجه اختصاصی بهسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی برای بروز رسانی، نوسازی و بهسازی این خوابگاه ها در جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان نیاز است.

وی تاکید کرد: یک چهارم خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خوارزمی در سال گذشته تعمیر و بهسازی شده است ولی این امر به طور کامل انجام نشده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: در پردیس کرج حدود ۲۲ بلوک خوابگاه دانشجویی نیازمند تعمیر و در تهران ۷ بلوک خوابگاهی که برخی نیازمند تعمیرات کلی و بعضی نیازمند تعمیرات به دلیل فرسودگی است، این در حالی است که یکی از خوابگاه های دانشجویی پسران نیازمند تعمیرات فوری و اساسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار