مدیر عامل بیمارستان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب بین این بیمارستان و دانشگاه مونستر آلمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  دکتر سعید هاشم‌زاده گفت: درادامه گسترش فعالیت‌های بین‌المللی بیمارستان رضوی و در راستای توسعه خدمات و ارتقا سطح علمی این بیمارستان تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه مونستر آلمان در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب به امضاء رسید.

وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد؛ کلینیک‌های فوق تخصصی مشترک با همکاری متخصصان دانشگاه مونستر آلمان ویژه بیماری‌های مغز و اعصاب به صورت دوره‌ای در بیمارستان رضوی برپا شود. علاوه بر این دوره‌های آموزشی، کنگره‌ها و سمپوزیوم‌های مشترک در بیمارستان رضوی و دانشگاه مونستر آلمان نیز برگزار خواهند شد.

مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: با توجه به این تفاهم‌نامه تبادل بیماربین دو مرکز با همکاری واحد بیماران بین الملل IPD بیمارستان رضوی انجام خواهد شد.

هاشم‌زاده افزود: در راستای تفاهم شکل‌گرفته پروژه‌های پژوهشی مشترک فی‌مابین دو طرف تعریف خواهند شد؛ که در سال‌جاری شاهد آغاز چند پروژه‌ی پژوهشی در همین راستا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به ارتقاء علمی بیمارستان رضوی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) کمک خواهد کرد؛ گفت: تفاهم نامه مذکور به حضور پررنگ تر بیمارستان رضوی در عرصه بین المللی نیز کمک موثری خواهد نمود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.