مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:در خراسان رضوی به ازای هردانش آموز 4.8 کتاب وجود دارد که آمار کمی است و باید ضمن افزایش تعداد این کتاب ها در مورد موضوع و کیفیت آنها هم تدبیری اندیشیده شود.

بیش از98 درصد مدارس خراسان رضوی دارای کتابخانه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،صبح امروز. در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی ،اداره کتابخانه های عمومی استان و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،تفاهم نامه مشترکی امضاءشد.

مدیر آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه گفت:توسعه مشارکت در تمامی حوزه های آموزش و پرورش یکی از سیاست های اصلی پنجگانه نظام تعلیم و تربیت بوده است وتا کنون با بیش از 80 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردیم.

حسینی ابراز داشت:99 درصد مدارس در استان دارای کتابخانه هستند و اساس و پایه نظام آموزش و پرورش مبتی بر کتاب و کتابخوانی است ولی امروزه اگر دانش آموزان ما مطالعه ای دارند دربخش کتاب های درسی است.   

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی هم دراین جلسه بیان کرد :هر هفته کتب کارشناسی شده و در قالب بسته ای ویزه به دانش اموزان ارائه می شود.

براتعلی منصوریان با اشاره به تجهیز بیش از پیش کتابخانه های مدارس افزود: بیش از چهار میلیون و 950 هزار جلد کتاب در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.