اصفهان؛

سر شاخ مهدیان با بیماری

رحیم مهدیان، قهرمان سنگین وزن کشتی فرهنگی کشور، در میدان زندگی، با بیماری سخت، دشوار و اندوه بارمبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در حالی که نزدیک به 10 ماه قهرمان فرنگی کار کشتی کشور با بیماری دست و پنجه نرم کرده و مورد بی مهری مسئولان ورزشی استان و کشور قرار گرفته است، پزشکان هنوز به مداوای وی امید دارند؛ حال باید دید مسئولان ورزشی امید را به خانواده مهدیان باز خواهند گرداند.

رضا مهدیان پدر این کشتی گیر به خبرنگار ما گفت: پسرم 10 ماه پیش در حالی که در منزل تنها بوده و به دلیل آنچه پزشکان مسمومیت نامعلوم و نرسیدن اکسیژن کافی به مغز عنوان کرده اند، قسمتی از مغز او از کار افتاده و هم اینک10 ماه است که در کما بسر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک دختر و یک پسر خود را از دست داده است افزود: خواهر دو قلوی رحیم در حالیکه عروس 5 ماهه بود دچار گازگرفتگی شد و پسر دیگرم نیز در سن 32 سالگی بر اثر تصادف از دنیا رفت و امیدوارم از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایم.

پدر این کشتی گیر فرنگی کار با اشاره به اینکه ما حتی راضی به اهداء اعضای بدن رحیم شدیم تصریح کرد: در مورد اهداء کردن اعضای بدن رحیم نیز با پزشکان مشورت کردم که پزشکان امیدوار به بهبودی حال وی هستند.

وی حداقل هزینه درمان این بیمار را تاکنون ماهیانه بیش از 3 میلیون تومان عنوان کرد؛ این در حالیست که وی با دریافت حقوق بازنشستگی 800 هزار تومانی در تامین هزینه های درمان پسرش دچار مشکل است.

از سوی دیگر باقری مقدم رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان اصفهان در تشریح حال رحیم مهدیان ابراز کرد: این بیمار به دلیل تغییر شکل و از بین رفتن بافتهای عضلات و مفاصل نیاز به فیزیوتراپی ویژه ای دارد همچنین به دلیل عفونتهای زخم بستر، مشکلات تنفسی و تزریقات خاص نیاز به پرستاری ویژه ای دارد که همراهی ارگانهای مختلف را می طلبد.

همچنین علیرضا امین آزاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: پس از ارزیابی و اطلاع از نیازهای این بیمار تلاشهایی برای بهبودی وی خواهیم کرد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار