اصفهان؛

فوت دوجوان نطنزی براثر گازگرفتگی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: دو جوان 26 ساله و 28 ساله در اتاق یک تعمیرگاه مکانیکی به علت گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مخلصی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ساعت 11:50 امروز در تماسی تلفنی با اورژانس 115 خبر جان باختن 2 جوان در اتاقک پشت یک تعمیرگاه مکانیکی در نطنز واصل شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران اورژانس به محل اعزام ولی به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در محل دو جوان دچار گازگرفتگی شده بودند و جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز با بیان اینکه میزان گاز در حدی بوده است که مأموران اورژانس نیز دچار گازگرفتگی خفیف می‌شوند، گفت: جسدهای دو جوان که یکی 26 ساله و دیگری 28 ساله بوده تحویل پزشکی قانونی شده است.

محمد شیخ مقدم رییس دادگستری شهرستان نطنز در محل حادثه گازگرفتگی دو جوان نطنزی حاضر شد و علت حادثه با حضور عوامل دادگستری و نیروی انتظامی به صورت رسمی در حال بررسی قرار گرفت.

گفتنی است دو جوان نطنزی که براساس تشخیص اولیه به دلیل گازگرفتگی فوت کردند برای بررسی‌های بیشتر به پزشک قانونی اصفهان منتقل شدند؛  علت اولیه این حادثه استفاده نکردن دودکش برای بخاری اعلام شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.