در حوادث رانندگی همه مسئولان کم‌کار ترافیک باید پاسخگو باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: در وقوع حوادث، همه مسئولان مرتبط با ترافیک باید در صورت کوتاهی کردن پاسخگو باشند.

نعمت‌اله آلبوغبیش با اعلام اینکه در تهیه طرح ترافیکی شهر شادگان باید تمام زوایای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مد نظر قرار گیرد؛ بر ضرورت تسریع در تکمیل و اجرای طرح تأکید وافزود: بالا بودن حجم تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی شهر، نگاه ویژه و سرعت عمل مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تصادفات و تلفات جانی سال 94 نسبت به سال قبل، از نیروهای راهور، پلیس راه و کلیه کسانی که در امر روان‌سازی ترافیک به‌ویژه در تعطیلات نوروزی فعالیت داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در وقوع حوادث، همه مسئولان مرتبط با ترافیک باید در صورت کوتاهی کردن پاسخگو باشند.

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت بالا بردن فرهنگ ترافیک و لزوم بهسازی خیابان‌ها؛ آسفالت کردن معابر؛ نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ راهنما و خط‌کشی مناسب افزود: شناخت حقوق شهر و شهروندی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عامل اصلی و اساسی روان‌سازی ترافیک است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تصادف ، رانندگی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.