به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛اسدالله بهمنش بی توجهی در گذشته را دلیل گمنامی برندهای ایرانی در برهه کنونی خواند.
وی افزود: بیتوجهی مسئولان در گذشته سدی در مقابل توسعه برندهای ایرانی در عرصههای بینالمللی بود.
بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی کشور ادامه داد: با ورود دولت در این امر و تعیین استاندارد برای محصولات تولیدی راه برای به شهرت رسیدن برندهای ایرانی و حضور آنها در عرصه صادرات جهانی هموار شده است.
بهمنش از فعالیت 20 برند ایرانی در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر 20 برند ملی فعالیت میکنند که امیدوارم بر تعداد این نمونههای داخلی افزوده شود./س