۷۵ دانش آموز استان، با مقام معظم رهبری در هفته جاری دیدار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: 50 دانش آموز پسر و 25 دانش آموز دختر، چهارشنبه هفته جاری در دیدار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با رهبری، دیدار خواهند کرد.

یاسر خطیب ارتقای سطح نگرش و تعمق نوجوانان نسبت به ولایت فقیه، شخصیت، افکار و عملکرد رهبری و ایجاد علاقه به محیط و جمع مومنانه و اعتماد به اتحادیه به عنوان تشکل مطلوب اسلامی برای نوجوانان امروز را از اهداف این دیدار برشمرد.

وی افزود: 75 دانش آموز در مقطع دوم و سوم دبیرستان که مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی هستند و انجمن آنها در بخش هایی مانند مدرسه انقلاب و فعالیت مدرسه ای برتر بود، برای دیدار با رهبری انتخاب شدند.

خطیب افزود:سه شنبه هفته جاری کلاس آموزشی و هماهنگی برای دیدار برگزار می شود و چهارشنبه اول اردیبهشت ماه 95 ساعت 10 صبح دیدار در حسینیه امام(ره) در تهران انجام خواهد شد.

مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: خاطره نویسی، دل نوشته، شعر، عکس، فیلم 60 ثانیه ای با تلفن همراه و انتخاب مهم ترین جمله رهبری در دیدار از دیگر برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/آ-ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.