سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی، گواردیولا را عامل از دست رفتن قهرمانی این تیم در لیگ جزیره دانست.

پیگرینی، گواردیولا را عامل ناکامی تیمش دانست
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مانوئل پیگرینی اطمینان دارد که علت اصلی نتایج ضعیف  اخیر منچستر سیتی اعلام خبر انتصاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آیندهی این تیم است.

مانوئل پیگرینی معتقد است اعلام انتصاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچستر سیتی به طور موثر به بهای از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر تمام شد.

سیتی در اوایل فوریه تایید کرد که گواردیولا فصل آینده مربی این تیم خواهد بود، و پس از آن شاگردان پیگرینی در دو هفته بعدی در  دیدارهای خانگی برابر لستر سیتی و تاتنهام شکست خورد.

عملکرد ضعیف سیتی پس اعلام خبر آمدن گواردیولا باعث شد این تیم در کورس قهرمانی از لسترسیتی عقب بیفتد و پیگرینی شکی ندارد که افت تیمش مستقیما به این خبر که سرمربی حال حاضربایرن مونیخ به منچسترسیتی می آید، مرتبط است.

پیگرینی گفت:البته به دلایل مختلف ما بازی های مهمی را در فوریه در برابر لستر و تاتنهام باختیم ، دو بازی که باعث شدند ما در کورس قهرمانی نباشیم. من ناراحتم زیرا انتظار نداشتیم که آن دو بازی را در خانه برابر لستر و تاتنهام ببازیم، اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا این چیزها اتفاق افتاده است.

در آغاز ماه فوریه اخباری درباره تغییر مربی، بازیکنانی که فصل آینده اینجا نخواهند بود، وبسیاری از مسائلی که ذهن بازیکنان را درگیر کرد، اعلام شد. وقتی بازیکنی در روزنامه ها همه آنچه را که فصل آینده اتفاق می افتد ،می خواند تمرکز کردن برای او آسان نخواهد بود.
 
در فاصله پنج بازی باقی مانده تا پایان فصل، منچسترسیتی در جدول لیگ برتر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین لستر سیتی، سوم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار