ستاره الجزایری تیم فوتبال لسترسیتی از سوی اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شد.

محرز بهترین بازیکن سال  لیگ جزیره شد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته در مراسم سالانه انتخاب بهترین بازیکن لیگ جزیره در لندن ،ریاض  محرز  هافبک تیم لستر سیتی جایزه بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس (PFA) را از آن خود کرد تا  اولین بازیکن آفریقایی باشد که تا کنون به این عنوان دست می یابد.

این بازیساز لستر برای کسب این عنوان ،با دو هم تیمی خود خود ، جیمی واردی و انگولو کانته و همچنین دیمیتری پایت ستاره برجسته وستهام در این فصل، و هری کین بهترین گلزن لیگ از تاتنهام  و مسوت اوزیل از آرسنال  رقابت می کرد.نکته جالب توجه این بود که هیچ یک از دو تیم  شهر منچستر یعنی منچستر یونایتد و منچستر سیتی در بین نامزدها نماینده ای نداشتند.

 ریاض محرز سال بسیار خوبی را سپری کرده او در 33 بازی در لیگ برتر 17 گل به ثمر رسانده و همچنین 11 پاس گل داده است.

محرز که محصول تیم های پایه تیم  دسته دومی لوهاوره فرانسه است در ژانویه 2014 به لستر پیوست.

این هافبک  الجزایری که ارزش انتقالش از 4.5 میلیون پوند، در ژانویه امسال به 29.9 میلیون پوند افزایش یافته ، اوت سال گذشته قرارداد جدید چهار ساله ای با  روباه ها امضا کرد.

علاوه بر این در مراسم شب گذشته،  اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای ،دله الی بازیکن 20 ساله تاتنهام را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال لیگ جزیره برگزید.

این بازیکن جوان برای کسب این جایزه با رقبای سرسختی همچون هری کین ،آقای گل لیگ، جک بوتلند، فیلیپه کوتینیو، روملو لوکاکو و راس بارکلی رقابت داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار